x

Winkelwagen

Ik ben reeds klant

Heeft u reeds eerder besteld bij ons? Dan kan u hieronder uw inloggegevens ingeven om uw account op te vragen.



Ik ben nog geen klant

Bestelt u voor de eerste keer? Dan vragen wij uw basisgegevens. Deze worden bewaard voor een volgende bestelling!

Registreer een nieuwe account

Zakelijk bestellen?
Wij maken u graag een persoonlijke offerte.
- Vanaf 5 stuks - 
De oplossing voor zelfstandigen, bedrijven,
scholen en verenigingen.

Contacteer ons

Zakelijk bestellen?
Wij maken u graag een persoonlijke offerte.
- Vanaf 5 stuks - 
De oplossing voor zelfstandigen, bedrijven,
scholen en verenigingen.

Contacteer ons

Nieuwsbrief

Schrijf u vrijblijvend in op onze nieuwsbrief en ontvang regelmatige updates over onze producten, speciale acties en kortingsbonnen.

* indicates required

Sterrensysteem

★★★★★ - Bijna nieuw,  geen tot normale gebruikssporen, 100% in werkende staat. (Grade A+ / A)

★★★★ - Intensere gebruikssporen, kleine krasjes, 100% in werkende staat. Categorie budget (Grade A-)

★★★ - Meerdere intensere gebruikssporen, 100% in werkende staat. Categorie budget (Grade B)

Wat mag ik verwachten?

Over onze webshop

In onze webshop vindt u voornamelijk jonge gebruikte computers & laptops uit het bedrijfsleven. Deze zijn door ons op verschillende punten nagekeken en technisch volledig in orde. Refurbished / gereviseerd dus.

Om u een zo goed mogelijke ervaring te kunnen bieden worden enkel toestellen met minimale gebruikssporen aangeboden. Daarom is ons aanbod in de webshop vrij beperkt. Uiteraard hebben wij meer op voorraad dan in onze webshop is aangeboden.

Is het voor u van weinig belang dat een toestel minimale gebruikssporen heeft? Contacteer ons voor meer informatie over ons aanbod of neem een kijkje in de categorie budget

Deze toestellen zijn meestal iets scherper geprijsd en in 100% werkende staat.

Wist u trouwens dat wij onze foto's van de toestellen zelf maken! Op die manier willen we u een duidelijk beeld geven van wat u mag verwachten en dus niet voor verassingen komt te staan. Enkel de eerste foto die u in het overzicht ziet, is een afbeelding van de fabrikant.

Indien u een specifiek model zoekt die niet terug te vinden is in onze webshop, dan neemt u best contact met ons op. We kunnen u vast en zeker verder helpen!
Mochten wij het toestel dat u wenst toch niet op voorraad hebben dan beschikken wij over een uitgebreid netwerk waardoor wij alsnog het toestel die u wenst kunnen aanbieden.

Ik heb mijn keuze gemaakt!

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: Kies een product waarin u interesse heeft, pas het aantal aan indien u meerdere stuks wenst en kies voor 'in winkelwagen plaatsen'.
Stap 2: Klik op 'bekijk winkelwagen' of op de knop 'winkelwagen' rechts bovenaan de pagina.
Stap 3: Er verschijnt een nieuw venster met het overzicht van uw winkelwagen, hierbij kan u de leveringmethode kiezen.
            U hebt de keuze tussen 'afhaling' of 'levering bpost'.
Stap 4: Klik op 'bestelling plaatsen'
Stap 5: Bent u een nieuwe klant? Gelieve u dan eerst te registeren en een account aan te maken.
 
           Bent u reeds klant ? Dan kan u zich inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
Stap 6: Er verschijnt een nieuw venster met het overzicht van uw winkelwagen & de gekozen leveringsmethode, hierbij kan u de betalingsmethode kiezen.
            U hebt de keuze tussen betalen via: Maestro / Mastercard / Visa / Paypal / Overschrijving / bij afhalling.
Stap 7: Indien u gekozen heeft voor levering wordt u doorverwezen naar de pagina van bPost.

            Hierbij kan u de gewenste leveringsmethode kiezen, de adresgegevens zijn reeds ingevuld indien deze correct zijn, klik op de knop 'bevestigen'.
Stap 7: Indien u gekozen heeft voor afhaling, bekijk dan stap 8.
Stap 8: Er verschijnt een nieuw venster met de bevestiging van uw bestelling.
            Wanneer u alle voorgaande stappen succesvol uitgevoerd heeft, is uw 
bestelling geplaatst !
            U wordt vanaf nu via e-mail verder op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.


Leveringsmethode: meer informatie over de verschillende leveringsmethodes vind u onder het gedeelte 'Levering', verder naar onder op deze pagina.
Betalingsmethode: meer informatie over de verschillende betalingsmethodes vind u onder het gedeelte 'Betaling', verder naar onder op deze pagina.

Hoe kan ik betalen?

Kan ik met mijn bank of kredietkaart betalen?

Ja, hiervoor werken wij samen met Mollie.

1. Bancontact: met uw bankkaart, iedere Belgische bankkaart beschikt over deze functie!
     U kan online betalen met uw bankkaart, zelfs wanneer u geen kredietkaart heeft.
     
Afhankelijk van de bank waarbij u aangesloten bent, zal u een persoonlijke kaartlezer of Digipass ontvangen hebben.
     Deze heeft u nodig als u een online betaling wil uitvoeren.
Hiervoor kiest u de Debit card mogelijkheid.

2. Mastercard / Visa: met uw kredietkaart
     U kan uiteraard online betalen met uw kredietkaart.
     
Indien u wenst te betalen met een Mastercard of Visa kaart kiest u voor 'Online betalen met uw bankkaart' wanneer u een bestelling plaatst.
Hiervoor kiest u de Credit card mogelijkheid.

     
U wordt doorverwezen naar de module van Mollie waarbij u kan kiezen voor 'Credit card of Debit card' en u de betaling verder kan afronden.

Kan ik met overschrijving betalen?

Ja, dit betekent dat u het orderbedrag zelf overmaakt op onze bankrekening.
Afhankelijk van uw bank kan het 2 tot 3 werkdagen duren voordat uw betaling door ons is ontvangen.
Hou er rekening mee dat de levertijd hierdoor aanzienlijk langer kan duren.
Indien u wenst te betalen via overschrijving kiest u voor de optie 'Overschrijving' wanneer u een bestelling plaatst.
Daarna kan u kiezen via welke bank u wenst te betalen en wordt u doorverwezen naar desbetreffende website om uw betaling af te ronden.
Gelieve het ordernummer als mededeling in te geven.

Levering

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Om het eenvoudig te houden hanteren wij een vaste prijs tot 30Kg.
Voor België is dit slechts 9,00 euro.

Geregeld doen wij ook acties met gratis verzending binnen België! Breng dus regelmatig een bezoekje aan onze webshop of volg ons op Facebook.

 

Kan ik mijn bestelling laten leveren?

Natuurlijk, u kan uw bestelling laten leveren op 3 verschillende manieren, meer informatie kan u hieronder vinden.

1. Thuis of op kantoor: bpack @ Home
     Voor levering van uw pakket bij u thuis of op kantoor, via de postbode.
     Wanneer u niet thuis bent op het moment dat de postbode langskomt met uw pakket, krijgt u een zendingsbericht in uw brievenbus.
     U kan dan kiezen om het pakket af te halen in het post kantoor of u kan bellen om gratis een 2e presentatie te vragen van uw pakket wanneer u wel thuis bent.

2. In een afhaalpunt: bpack @ bpost
     Voor levering in een afhaalpunt van bPack zodat u dit zelf kan afhalen, hou wel rekening met de openingstijden van de afhaalpunten.
     Er zijn meer dan 1.100 beschikbare afhaalpunten zodat u uw pakket kan afhalen waar en wanneer u dat wilt.

     Wanneer u uw bestelling bevestigd kan u een keuze maken tussen de verschillende afhaalpunten in uw buurt.

3. In een pakketautomaat: bpack 24/7
     Voor levering in een pakketautomaat van bPack zodat u dit zelf kan afhalen, op elk gewenst moment.
     Via deze automaten kan u zelf bepalen waar het pakket geleverd wordt en wanneer u dit wenst af te halen.
     Het enige dat u hiervoor hoeft te doen is vooraf registeren.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Eens wij uw bestelling ontvangen hebben wordt het gekozen toestel klaargemaakt voor verzending.
Ieder toestel krijgt nog een laatste controle & wordt voorzien van de laatste windows updates.

Hierdoor kunnen wij u een toestel leveren die onmiddellijk klaar is voor gebruik!

De tijd die een toestel nodig heeft voor het installeren van de updates is afhankelijk van de specificaties. Ieder toestel heeft hiervoor minstens enkele uren nodig vooralleer alle updates gedownload en geïnstalleerd zijn. Hierdoor kan de levertermijn iets langer duren, meestal slechts 1 werkdag extra.
Dit geldt ook indien u de optie gekozen heeft om het toestel in een andere taal te laten installeren door ons.

Wij doen dit om u opnieuw een zo goed mogelijke winkelervaring te bieden!

Installeert u de updates liever zelf?
Geen probleem! Stuur ons zo snel mogelijk na het plaatsten van uw bestelling een mail hierover.
Meestal heeft u de bestelling de volgende werkdag in huis, afhankelijk van het tijdstip dat de bestelling is geplaatst.

Kan ik het pakket volgen?

Ja, zodra uw pakket verzendklaar is gemaakt ontvangt u een e-mail met het trackingnummer.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Uiteraard, contacteer ons nadat u de bestelling heeft geplaatst om een afspraak te maken.
Let op! Wij beschikken niet over bankcontact ter plaatse.

Garantie

Is er garantie op de toestellen?

Natuurlijk, wij geven 1 jaar garantie op de hardware, behalve de batterij & software.
Wij leveren uitsluitend toestellen met een werkende batterij.

De garantie start vanaf de leveringsdatum.

Mijn account

Andere

Levering slechts 7,70€

Computer Service

Molendijk 78
9550 Herzele


0495 77 87 79
BTW BE 0816.652.995

Betalingsmogelijkheden